Pravidla

 

Dodržování pravidel  ze strany naší i ze strany vás klientů přináší vzájemnou spokojenost. :-)

Již tím, že vstoupíte na Harcovku, vyjadřujete souhlas s jejími pravidly.

 

Odhlašujte se nejpozději do 12. hodiny pro odpolední cvičení,

pro ranní cvičení do 20. hodiny den předem

 

Rezervací jste si lekci zakoupili, vrátit ji můžete pouze do určitého času.    

 Ať je důvod jakýkoliv - pokud se klient odhlásí po 12 hodině (nebo po 20.hodině),

     hodina klientovi propadá - je odepsána z permanentky.

To platí pro každou rezervaci - nejen trvalou.

V souladu s § 442/1 Občanského zákoníku 

 

  • Bez ohledu na to, je-li hodina obsazena plně či ne. 
  • Bez ohledu na to, byl-li na hodinu náhradník či ne. 
  • Bez ohledu na to, jaký byl důvod neúčasti. 

     Proč?

  1. Všichni přijímáme, že platíme stornopoplatky, když včas nestornujeme divadlo či dovolenou...oni to místo již nemají šanci obsadit.  Na Harcovce je to totéž. V jiných studiích se klient musí odhlásit 12 hodin předem, s výhodou odhlásit se do 12 hod poledne se setkáte pravděpodobně pouze u nás.
  2. Příklad: Jiný klient se chce přihlásit, my mu řekneme, že je hodina obsazena, že bude náhradník. V mnoha případech řekne: "tak to ne"... a nepřihlásí se, přitom nakonec se polovina klientů ten den odhlásí...
  3. Příklad: Klient přijímá, že bude náhradníkem. Do 12 hodin má ale obvykle každý již představu, co s odpolednem. Nikdo nebude čekat doma "na zadku", až se odhlásí ten, který se chtěl odhlásit již ráno, ale prostě mu bylo líno zvednout telefon.
  4. Člověk je obecně tvor líný, takže 70% neúčasti je jednoduše lenost. Myslíme si, že ji překonáme a na poslední chvíli lenost stejně vyhraje a klient zavolá ,že nemá hlídání, moc sněží, moc prší, náledí, náhlá návštěva... My nejsme paní učitelka, klient není žák. My to zkoumat nebudeme. :-)

V případě, že klient permanentku nemá, uhradí hodinu v plné výši v hotovosti.

   Odhlašujte se prosím SMSkou 

SMSky pište klidně i v noci. Pokud se smskou rušíte, neodpovídáme na ni, pokud objednáváte, odpovíme vám. V sms se nám objeví hodina, kdy jste svou rezervaci rušili, proto pište sms, když se nemůžete dovolat, ať neprošvihnete termín, kdy odhlášení akceptujeme. 

 

 

My po vás klientech požadujeme dodržování pravidel – a vy pak máte fungující Harcovku

levnou cenu za bezkonkurenční pohodlí a servis.

To vše si zasloužíte. :-)

 

 

Trvalé rezervace vytvoříme pouze s platnou permanentkou

   Trvalou rezervaci Vám vytvoříme pouze s platnou permanentkou. Na druhou stranu - permanentka Vám nezaručí, že budete trvalou rezervaci mít. Do sálů se vejde omezený počet klientů. Permanentka Vám zajistí levnější vstupné. Pokud klient permanentku vyčerpá, rezervaci nerušíme. Upozorníme na zakoupení nové. Přeje-li si klient rezervaci zrušit, je třeba nám to nahlásit.

 
 

 

 

Trvalé rezervace zrušíme

     Kdykoliv si to bude klient přát.

     Z naší strany:

  • Pokud se klient na hodinu 1x neodhlásí a zároveň nemá platnou permanentku
  • Pokud se klient 2x neodhlásí a permanentku platnou má
  • Pokud se klient opakovaně ruší pozdě.
  • Pokud se klient opakovaně - byť včas - ruší, nabídneme mu místo náhradníka a jeho místo náhradníkovi.

 

 

 

Běžná permanentka

je časově neomezená - platí stále. Klienti si i nyní vyčerpávají permanentky z roku 2008 i starší.  

Je přenosná - může na ni jít kdokoliv.

Platí pro všechna cvičení i pro solnou jeskyni.

S touto výhodou se již pravděpodobně v žádném jiném studiu nesetkáte.

 

 

 

 

Slevová permanentka, která byla zakoupena v akci v létě

je časově omezená. Přesné datum platnosti je předem oznámeno. 

Pokud nebude permanentka v termínu vyčerpána - propadá.

Není přenosná. Výjimku tvoří manželé, sourozenci, děti rodičů. 

Platí pro všechna cvičení i pro solnou jeskyni.

Ani celý dlouhý rok platnou permanentku nejspíš v žádném jiném studiu nenajdete.

 
 

 

 

Obuv

   Za recepcí v čisté zóně se chodí vždy BEZ BOT. Obuv na kola či trampolíny si klient nese v ruce či tašce. Obuv musí být čistá. Pokud trenér vidí znečištěnou obuv, požádá klienta, aby si boty sundal.

Abyste se nadále mohli projít v bílých ponožkách a neušpinit si je.

 

 

A my?

* Můžete se spolehnout, že Vám "držíme místo", pokud jste si ho rezervovali.

* Dovoláte se k nám téměř vždy

    - mobil Vám zvedneme při nakupování, v čekárně u lékaře, na návštěvě, kdekoliv venku, při venčení psů, při vaření, při obědvání...

    - mobil vypínáme ve 12 a zapneme mezi 14-15 hodinou, dále v sobotu, v noci, při řízení auta na dálnici ...V TU DOBU NÁM PROSÍM PIŠTE SMS.

* SMSky pište klidně i v noci - prostě kdykoliv.

* Pokud se hodina ruší z naší strany - vždy Vás upozorníme SMSkou

* Má-li být Harcovka zavřená kvůli svátku, prázdnin aj., oznámíme Vám to vždy zaprvé mailem, zadruhé na schodech :-) a zatřetí v aktualitách na těchto stránkách

* Snažíme se Vám zajistit maximální informovanost prostřednictvím hromadných mailů.

* Máte právo být v čistém prostředí - denně zajišťujeme dokonalý úklid (více o úklidu vlevo "co možná nevíte")

* Zasloužíte si fungující zázemí - wc, sprchy, světla - nefunguje-li něco, snažíme se o co nejrychlejší opravu (pokud o té závadě víme).

a v neposlední řadě

* lekce musí odpovídat profesionální úrovni

* jsme k dispozici odpovědět  dotazy týkající se cvičení

JSME TADY PRO VÁS

a ať se odhlašujete včas či pozdě

MÁME VÁS RÁDI

:-)




webdesign Netix

 
Harcovská 12
Frýdlant nad Ostravicí
tel.: +420 602 205 356
aktuality o nás ceníky rozvrh reference solná jeskyně DÁRKY
cvičení NÁŠ TÝM NAŠE VIDEA výživa charita Ostatní služby
  úvod 
PROVOZOVATELKY 
PRAVIDLA 
fotogalerie 
co možná nevíte 
kontakty 

HarcovkaFacebook Harcovka 
HarcovkaCharitaFacebook Charita