Pravidla

dodržování pravidel ze strany naší i ze strany vás klientů přináší vzájemnou spokojenost

 

 JAK SE PŘIHLÁSIT ?

Napište nám SMS, my Vám odpovíme. SMSky si NEmažte.

Tel 602 205 356.  NEPIŠTE maily prosím

 

JAK SE ODHLÁSIT ?

Pište nám sms.

SMSky pište klidně i v noci. 

Pokud se smskou rušíte, neodpovídáme na ni,

SMSky si NEMAŽTE - PRO PŘÍPADNOU REKLAMACI.

V sms se nám objeví hodina, kdy jste svou rezervaci rušili,

proto pište sms, když se nemůžete dovolat, ať neprošvihnete termín, kdy odhlášení akceptujeme. 

DO KDY SE ODHLÁSIT ?

Odhlašujte se nejpozději do 9:00 hod. pro odpolední cvičení,

pro ranní cvičení do 19:00 hod. den předem 

Rezervací jste si lekci zakoupili, vrátit ji můžete pouze do určitého času.    

Ať je důvod jakýkoliv - pokud se klient odhlásí později, než je uvedeno výše,

     hodina klientovi propadá - je odepsána z permanentky.

To platí pro každou rezervaci - nejen trvalou.

V souladu s § 442/1 Občanského zákoníku 

 

  • Bez ohledu na to, je-li hodina obsazena plně či ne. 

  • Bez ohledu na to, byl-li na hodinu náhradník či ne. 

  • Bez ohledu na to, jaký byl důvod neúčasti. 

   

Již tím, že vstoupíte na Harcovku,

vyjadřujete souhlas s jejími pravidly.

CHCI TRVALOU REZERVACI

 Trvalé rezervace vytvoříme pouze s platnou permanentkou

Trvalou rezervaci Vám vytvoříme pouze s platnou permanentkou. Na druhou stranu - permanentka Vám nezaručí, že budete trvalou rezervaci mít. Do sálů se vejde omezený počet klientů. Permanentka Vám zajistí levnější vstupné. Pokud klient permanentku vyčerpá, rezervaci nerušíme. Upozorníme na zakoupení nové. Přeje-li si klient rezervaci zrušit, je třeba nám to nahlásit.

 

PROČ VÁM ZRUŠÍME REZERVACI

Trvalé rezervace zrušíme

     Kdykoliv si to bude klient přát.

     A kdy to uděláme my?

  • Pokud se klient na hodinu 1x neodhlásí a zároveň nemá platnou permanentku

  • Pokud se klient 2x neodhlásí a permanentku platnou má

  • Pokud se klient opakovaně ruší pozdě.

  • Pokud se klient opakovaně - byť včas - ruší, nabídneme mu místo náhradníka a jeho místo náhradníkovi. 

PŘECHÁZEJÍ REZERVACE NA ZÁŘÍ?

ANO PŘECHÁZEJÍ

Pokud jste cvičili celou sezónu a nezrušili si někdy mezitím trvalou rezervaci, tak přechází automaticky.

Pokud se zrušíte uprostřed sezóny (např. v březnu, dubnu), tak  místo do září (5 měsíců!!!) držet nebudeme (tedy pokud nejde o vážný zdravotní důvod).

 Dáváme přednost zájemcům, kteří chtějí chodit celou sezónu (září-červen)

Pokud se zrušíte v květnu, pak individuálně podle účasti hodnotíme, jestli místo podržíme nebo ne.

Vždy se o tom dozvíte od nás osobně.

PRO  VYSVĚTLENÍ. Vejde se vás do sálu 12,

vybereme si ty z vás, kteří mají největší účast,

kteří tím pádem mají zájem upřímný.

 

JE PERMANETKA PŘENOSNÁ A ČASOVĚ OMEZENÁ?

PLATNOST PERMANENTEK

Běžná permanentka

je časově neomezená - platí stále. Klienti si i nyní vyčerpávají permanentky z roku 2008 i starší.  

Je přenosná - může na ni jít kdokoliv.

Platí pro všechna cvičení i pro solnou jeskyni.

S touto výhodou se již pravděpodobně v žádném jiném studiu nesetkáte.

Slevová permanentka, která byla zakoupena v akci v létě

je časově omezená. Přesné datum platnosti je předem oznámeno. 

Pokud nebude permanentka v termínu vyčerpána - propadá.

Není přenosná. Výjimku tvoří manželé, sourozenci, děti rodičů. 

Platí pro všechna cvičení i pro solnou jeskyni.

Ani celý dlouhý rok platnou permanentku nejspíš v žádném jiném studiu nenajdete.

 

DRŽÍME VÁM MÍSTO

 Můžete se spolehnout, že Vám "držíme místo", pokud jste si ho rezervovali.

 

KDY JSME NA TELEFONU?

Dovoláte se k nám téměř vždy

    - mobil Vám zvedneme při nakupování, v čekárně u lékaře, na návštěvě, kdekoliv venku, při venčení psů, při vaření, při obědvání...

    - mobil vypínáme ve 12 a zapneme mezi 14-15 hodinou, dále v sobotu, v noci, při řízení auta na dálnici, když je plná recepce lidí nebo když cvičíme a nemáme zrovna recepční ...V TU DOBU NÁM PROSÍM PIŠTE SMS.

* SMSky pište klidně i v noci - prostě kdykoliv.

 

UPOZORNÍME VÁS NA ZMĚNY

Pokud se hodina ruší z naší strany - vždy Vás upozorníme SMSkou

* Má-li být Harcovka zavřená kvůli svátku, prázdnin aj., oznámíme Vám to vždy zaprvé mailem, zadruhé na schodech :-), zatřetí v aktualitách na těchto stránkách, začtvrté na fb.

* Snažíme se Vám zajistit maximální informovanost prostřednictvím hromadných mailů.

Oznámíme Vám trvalou změnu cvičitele.

ZÁSTUPY NEOZNÁMÍME

Všichni cvičitelé se snažíme na maximum.

I když se snažíme o maximálně ideálně zvoleného cvičitele na zástup, vždy se někomu nebude líbit.

Ani Petra není vhodným zástupcem za Karin, ani Karin za Petru ... a to jsme dvojčata.

Pokud bychom oznamovali zástupy, tak by se cena za cvičení musela ZDVOJNÁSOBIT.

Jsou pouze tři možnosti:

akceptovat zástup rád ( život s vámi je určitě super)

akceptovat zástup nerad (pak asi nejste spokojeni často i jinde)

změnit studio (a prozkoumat jejich pravidla)

PARKUJTE OHLEDUPLNĚ

Jsme sportovci a jsme (předpokládáme) ohleduplní lidé a lehce si spočítáme, že se všichni před Harcovku prostě nevejdem. Všichni si taky dovedeme představit, že ti, co bydlí na Harcovské, by si rádi své auto zaparkovali co nejblíž svého bydliště. A ti, co mají před Harcovkou garáž, by se rádi do své garáže dostali. NEPARKUJTE před garážemi, dostanete pokutu od policie, s čímž naprosto souhlasíme. Parkujte třeba u Penny, naproti pošty ... a spojte s cvičením krásnou procházku. Všem nám chybí chůze, tak pojďme do toho. :)

 

MÁME UKLIZENO

Máte právo být v čistém prostředí - denně zajišťujeme dokonalý úklid.

Zasloužíte si fungující zázemí - wc, sprchy, světla - nefunguje-li něco, snažíme se o co nejrychlejší opravu (pokud o té závadě víme).

Za recepcí v čisté zóně se chodí vždy BEZ BOT. Obuv na kola či trampolíny si klient nese v ruce či tašce. Obuv musí být čistá. Pokud trenér vidí znečištěnou obuv, požádá klienta, aby si boty sundal.

Prostě abyste se nadále mohli projít Harcovkou v bílých ponožkách a neušpinit si je. 

vycházíme vám vstříc

zaslužíte si

levnou cenu a nadstandartní servis

Co možná nevíte

ČISTO, TEPLO a ÚTULNO v souladu s EKOLOGIÍ

  • ČISTO - V prvé řadě tady máme naprosto skvělé uklízečky! Jsme za ně nesmírně rádi a zejména díky ním je u nás tak krásně čisto.

  • CENTRÁLNÍ VYSAVAČ – nečistoty, které filtr, ani sáček nezachytí, odchází ven z budovy. Vysává se denně.

  • DEZINFEKCE – používáme, ale s ohledem na ekologii se snažíme raději vše maximálně udržovat v čistotě a dezinfekcí šetřit.

  • OKNA – nejsou nikdy špinavá. Myjí se průběžně. Mít to tak doma ! :-)

  • GENERÁLNÍ ÚKLID – provádíme několikrát ročně. Desinfikujeme koberce, podložky, balóny a všechny pomůcky na cvičení.

  • KLIMATIZACE – je jak v prvním, tak druhém patře. Vzduch je předehříván a přes filtry vháněn do sálů.

  • PODLAHOVÉ VYTÁPĚNÍ – je v celém prvním patře. Od podlahy tedy není nikdy chladno.

  • TEPELNÉ ČERPADLO – alespoň částečně šetří životní prostředí při vytápění tak velké budovy

  • SÁČKY NA OBUV – nepoužíváme. Všichni si přece necháváme boty dole :-)  Ale jsou tam, kdybyste je přecejen chtěli - ty sáčky

  • ODPAD – přísně třídíme. Láhve do plastů, každý kousek lístečku do papíru a pak už nic nezbývá :-)

  • BEZ PLASTU - abychom alespoň trochu předešli znečišťování Země, přestali jsme prodávat balenou vodu. Vodu si může každý natočit z kohoutku do své láhve nebo do kelímku, který je k zapůjčení v 1. patře.

  • RECYKLACE – recyklujeme hodně a rádi. Toner do tiskárny recyklujeme vždy. Listy do kalendáře tiskneme na šmíráky a stejně tak rozvrhy, které si můžete na recepci vzít.

  • STROPNÍ REPRODUKTORY - sály se svou hudbou vzájemně neruší. Navíc jsou vybaveny kvalitními stropními reproduktory a hudba se ke klientům šíří rovnoměrně.

 

HARCOVKA ... vaše studio 

PIŠTE SMSky 602 205 356

  • Facebook - Bílý kruh